رضایت مشتریان در تمام زمینه ها از اولویت‌های چراغ جادو است و می کوشد تمامی سفارشات به موقع ، در شرایط مطلوب و در صحت و سلامت به دست مشتریان برسد. با این حال ممکن است در شرایط خاص مشتری پس از خرید با مسائلی روبرو شود که در چارچوب خدمات پس از فروش چراغ جادو می باشد  در این صورت مشتری این امکان را دارد تا 7 روز پس از دریافت کالا رضایت یا عدم رضایت خود را به پشتیبانی چراغ جادو اعلام نماید و درصورت عدم رضایت مشتری چراغ جادو به عنوان داور وارد عمل شده و پس از ارزیابی ایراد توسط کارشناسان چراغ جادو چنانچه ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش چراغ جادو برسد، کالای مورد نظر در صورت امکان با همان کالا یا کالای مشابه تعویض شده یا وجه پرداختی به حساب کاربری مشتری عودت داده خواهد شد. و چنانچه ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، به تایید کارشناسان خدمات پس از فروش چراغ جادو نرسد، کالا برای مشتری برگشت داده خواهد شد و هزینه ارسال و دریافت مجدد کالا، به عهده مشتری خواهد بود. (لازم به ذکر است اگر مشتری در مهلت 7روزه عدم رضایت خود را اعلام ننماید کالا تحویل شده تلقی می گردد.)


مواردی که درصورت عدم رعایت آن ها امکان برگشت کالا وجود نخواهد داشت به شرح زیر است :

  • کالا در کارتن یا جعبه اصلی خود به چراغ جادو بازگردانده شود. برچسب‌زدن، نوشتن توضیحات، آدرس و یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش‌کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت کالا را از بین خواهد برد.
  • همه محصولات حساسیت محور و محصولاتی که حساسیت بهداشتی دارند (مانند لوازم آرایشی و بهداشتی ،خوراکی ها و لباس زیر) درصورت بازشدن پلمپ کالا امکان بازگشت ندارند.
  • کالاهایی که باید توسط نصاب شرکت مربوطه راه اندازی شود به هیچ عنوان نباید باز و نصب شوند. برای راه اندازی کالاهایی مانند (ماشین لباسشویی، ماشین ظرفشویی، یخچال، فریزر، مایکروویو و ...) باید با شرکت مربوط یا نمایندگی مجاز آن تماس حاصل شود، در غیر این صورت امکان استفاده از هرگونه گارانتی یا خدمات پس از فروش از بین خواهد رفت.
  • درصورت خرید اقساطی وجه به کاربر برگشت داده نخواهد شد و تنها کالای مورد نظر درصورت امکان با کالای مشابه جایگزین خواهد شد و یا وجه به حساب کاربری مشتری عودت داده خواهدشد تا کالای دیگری خریداری کند.
  • درصورت خرید کفش و پوشاک می بایست آن ها را در وضعیت اولیه و نو خود نگهداری کرده و هیچگونه آثار استفاده (مانند لک،رنگ پریدگی یا بوی عطر و بدن) وجود نداشته باشد و تگِ برند،دکمه و سایر ملحقات جدا نشده باشد.
  • مرجوع کردن تلفن همراه به دلایل سلیقه ای تنها پیش از ثبت تلفن همراه در سامانه ی همتا (ریجسترکردن) امکان پذیر است.
  • ایراداتی که ناشی از حمل و نقل ناصحیح کالا می باشد مشمول این سرویس قرار نمی گیرد.
  • ایرادات فنی و ظاهری که در اثر استفاده ناصحیح کاربر به وجود آمده مشمول این سرویس نخواهد شد.
  • باید کالا به خوبی بسته بندی شود و لوازم جانبی و فاکتور به صورت کامل به همراه کالا ارسال گردد و درصورتی که کالای مرجوع شده در شرایط اولیه و تحت این شرایط توسط چراغ جادو دریافت نشود از این سرویس خارج خواهد شد.

 

چگونه کالا را برگشت بزنیم؟

قبل از هر اقدامی خدمات پس از فروش چراغ جادو با شماره 41486000-021 تماس گرفته تا همکاران ما شرایط موجود را بررسی کرده و شما را در این زمینه راهنمایی کنند.