لوازم خانگی توکار و پرکاربرد لوازم خانگی توکار و پرکاربرد
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ 0 نظر

اگر به فکر تغییر دکوراسیون آشپزخانه خود افتاده اید و اینکه می خواهید روح تازه ای به آن ببخشید، شاید خرید لوازم خانگی از جمله فرتوکار ، اجاق گاز رومیزی و هود آشپزخانه جدیدتر بتواند شما را راضی نگه دارد.با توجه به محدود شدن فضای خانه ها امروزه لوازم خانگی توکار محبوبیت زیادی دارند زیرا علاوه بر کاربردی بودن زیبا نیز هستند. اما با توجه به تنوع مدل های مختلف و برندهای موجود در بازار انتخاب بهترین لوازم خانگی توکار به این سادگی ها نیست زیرا شما باید از بین برندهای معروف و مختلفی مثل بوش،الجی و سامسونگ کالای مدنظر خود را انتخاب کنید.

گاز توکار:

با توجه به کوچک شدن فضای خانه ها امروزه مردم به خرید اجاق گاز رومیزی توکار تمایل بیشتری دارند. اجاق گاز رومیزی توکار با وجود اندازه کوچک خود امکانات بسیار زیادی را در خود جای داده است. انواع اجاق گاز صفحه ای در بازار به صورت اجاق گاز شیشه ای ، اجاق گاز استیل و اجاق گاز شیشه استیل وجود دارد. اجاق گاز رومیزی شیشه ای و استیل هر کدام دارای مزایا و معایبی می باشند. اجاق گاز شیشه ای طراحی زیباتری داشته ولی در عین حال مدل استیل دوام بالاتری دارد. توصیه می شود که با توجه به طراحی آشپزخانه، سلیقه و بودجه خود اجاق گاز رومیزی استیل یا شیشه ای انتخاب کنید.

 

 

هود:

 

در هنگام یک آشپزی دلچسب برای اینکه دود و چربی حاصل از پخت و پز را در محیط آشپزخانه از بین ببرید، به یک هود آشپزخانه نیاز دارید. هود یکی از لوازم خانگی پر کاربرد در آشپزخانه است. مدل های مختلف این وسیله معمولا در اندازه های ۶۰، ۷۰ و ۹۰ سانتی متر در بازار موجود می باشند. درهنگام خرید هود آشپزخانه بایستی به این دقت داشته باشید که اندازه هود آشپزخانه بزرگتر یا برابر با عرض اجاق گاز رومیزی باشد. همچنین هود آشپزخانه در انواع مختلفی مانند هود مورب، هود شومینه ای ، هود مخفی ، هود زیرکابینتی، هود جزیره ای و هود آشپزخانه آسانسوری تولید و به بازار عرضه می شود.

 

سینک ظرف شویی:

 

یکی از مهم ترین اجزای آشپزخانه، سینک ظرفشویی است. ما هر روز در آشپزخانه با سینک ظرفشویی سر و کار داریم و از آن برای کارهای روزمره مانند شستشوی ظروف و مواد غذایی استفاده می کنیم. بنابراین کارایی دوام آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در بازار سینک آشپزخانه در انواع سینک استیل، سینک شیشه ای و سینک گرانیتی وجود دارد. پرفروش ترین سینک های بازار از نوع استیل می باشند. شما می توانید با توجه به بودجه و معیار خود مدلی که مورد نظرتان است را در ساختمان صنعت خریداری کنید. بیشترین قیمت سینک آشپزخانه مربوط به سینک ظرفشویی گرانیتی است و سینک ظرفشویی استیل نیز دارای کمترین قیمت است.

 

 

شیرظرف شویی:

 

برای سینک خود به یک شیر ظرفشویی نیاز خواهید داشت که هم زیبا بوده و نیز کاربردی باشد. امروزه شیر ظرفشویی در انواع شیر ظرفشویی اهرمی، شیر ظرفشویی شلنگدار و شیر ظرفشویی دو منظوره یافت می شود. اگر از دستگاه تصفیه آب استفاده می کنید و کیفیت آب مصرفی برای شما مهم است، خرید شیر ظرفشویی دو منظوره بهترین انتخاب است. با خرید شیر ظرفشویی شاوری می توانید شلنگ آن را بین لگن های سینک به راحتی جابجا کرده و شستشوی راحتی را تجربه کنید. در صورتی که لوله کشی شما قدیمی است بایستی شیر ظرفشویی دیواری خریداری کنید. مدل های بسیاری از شیر ظرفوشویی در بازار وجود دارد. برای اینکه بتوانید خریدی مناسب داشته باشید بایستی به فاکتورهایی مانند نوع شیر ظرفشویی، رنگ و طراحی آن توجه داشته باشید.

 

 

فرتوکار:

 

 امروزه فضای خانه ها محدود شده است. بنابراین بایستی وسایل را طوری انتخاب کرد که مناسب این فضای کم باشد. با خرید فرتوکار شما می توانید از فضای بیشتر آشپزخانه خود لذت ببرید. همچنین می توانید روی فرتوکار به عنوان دستیار حرفه ای آشپزی خود حساب کنید. زیرا انواع فرتوکار موجود در بازار قابلیت های پیشرفته ای مانند پخت سریع و آسان، یخ زدایی ، گریل ، جوجه گردان و …. را در اختیار شما قرار می دهند. اگر می خواهید چند نوع غذا را به طور همزمان بپزید، نیز خرید فر توکار گزینه مناسبی است. در بازار کشورمان فر توکار در انواع فر برقی ، فر گازی و فر برقی گازی یافت می شود. اگر دسترسی به گاز ندارید، خرید فر توکار برقی را در نظر بگیرید. در غیر اینصورت خرید فر گازی توکار نیز کار شما را کاملا راه خواهد انداخت. اما اگر به گاز دسترسی دارید، پیشنهاد ما خرید فر توکار گاز و برق می باشد. زیرا در هر شرایطی می توانید از آن استفاده کنید.

 

 

شما کاربران عزیز می توانید کلیه کالاهای مدنظر خود را بصورت اقساطی در اقساط بلند مدت 36 ماهه از فروشگاه اینترنتی چراغ جادو خریداری کنید.

نظرات کاربران
شما هم می توانید در مورد این مطلب نظر بدهید.